Informácie o ľuďoch, ktorí práve túto sezónu potrebujú pneumatiky, nie sú voľne dostupné. Na tento účel sme zrealizovali prieskum mResearch, ktorý využíva LivePanel – náš online panel respondentov. Dotazovaním sme vytvorili segmenty na mieru, pričom každý segment pozostával z dvoch úrovní:
Prvá vrstva nám definovala aktuálnosť – vylúčili sme z cielenia všetkých ľudí, ktorí si za posledné tri roky kúpili zimne pneumatiky. Vychádzali sme z predpokladu, že ani najlepšia ponuka nepresvedčí človeka kúpiť si pneumatiky „do zásoby“.
Druhá vrstva identifikovala hlavný aspekt obsahu komunikácie. Napríklad cenová citlivosť, minulý záujem o značku, nákup auta v nedávnej minulosti, pohlavie.
Týmto segmentom sme následne prispôsobili aj obsah zobrazenej kreatívy podľa ich preferencie, aby čo najpresnejšie zodpovedali ich potrebám, očakávaným benefitom či spúšťačom nákupu.