Naše práce

Husqvarna: Automower

Digitálna kampaň na robotickú kosačku od Husqvarny spájala 2 hlavné ciele – budovať imidž značky a zároveň podporiť celkový predaj.

Kampaň priniesla 80 % nárast vyhľadávania predajných miest v porovnaní s minulým rokom.

Zadanie

Naplánovať kampaň na robotickú kosačku od Husqvarny, ktorá pomôže budovať imidž značky Husqvarna ako lídra v robotickej technológii, a zároveň podporí predaj v rámci jarnej akcie. Insight nám povedal, že je potrebné ukazovať a hovoriť o výhodach kategórie ako takej, nielen samotného produktu.

Riešenie

Stretégia zahŕňala natívny content vytvorený v spolupráci s publishermi, ktorý mal predstaviť výhody robotického kosenia a ukázať unikátny Automower vyvinutý spoločnosťou Husqvarna. Zároveň sme sa sústredili na programatické video formáty Preroll a Outstream na podporu awareness, s využitím špecifického cielenia založeného na 1st a 3rd Party dátach, natívne reklamy, display a Facebook.

Výsledky

Kampaň zasiahla viac ako 2,5 milióna unikátov, no zároveň priniesla na web veľké množstvo kvalitného trafficu (126 877 klikov pri dobrom bounce rate a ATS nad 1 minútu) a skoro 700 priamych konverzií. Veľký nárast zaznamenali aj organické konverzie a konverzie zo searchovej kampane v porovnaní s obdobím pred kampaňou, ako aj minulým rokom. Na Facebooku sme dosiahli sme veľmi dobré CPC a z contentovej časti efektívne fungovali natívne PR články na sme.sk, kde priemerná cena bola na úrovni pár centov a samotný článok vygeneroval niekoľko desiatok konverzií.

 

Napriek tomu, že nie je možné vyhodnotiť efekt kampane na imidžové parametre značky, považujeme ju za veľmi úspešnú. Vhodným mixom placementov sme vygenerovali veľký zásah, priviedli na web kvalitný traffic a tiež podporili predaj počas jarnej akcie prostredníctvom vyhľadávača predajcov.