NAŠE PRÁCE

Naše úspešné riešenia

Ak sa zaujímate o obsah zo sveta auto-moto, určite vám neunikol projekt nášho klienta Volkswagen v ktorom bolo bašou úlohou design nového Volkswagen blogu.

Našou úlohou bolo nastaviť identitu značke Preistotu.sk s dôrazom na jej využitie v online priestore samotného blogu a taktiež na sociálnych sieťach.

Digitálna kampaň na robotickú kosačku od Husqvarny spájala 2 hlavné ciele – budovať imidž značky a zároveň podporiť celkový predaj.

Oral-B na jar uvádzala na náš trh novú zubnú pastu zameranú na ochranu ďasien. Pastu chcel klient predstaviť ľudsky a uveriteľne – pomocou influencerov.

Taktické kampane často kombinujú veľké množstvo rozličných informácií, obzvlásť pri ponukách automobiliek. Pre ponuku špeciálnych bonusov SEAT sme preto navrhli atypickú komunikáciu v TV.

Vybrané čerpacie stanice Shell ponúkajú možnosť nákupu základných čerstvých potravín, o čom mnohí motoristi nevedia. Kampaňou sme tento kútik neštandardne predstavili, a zároveň motivovali ľudí k návšteve.

Jeden z najdôležitejších touchpointov klienta Shell je Waze, ktorý môže navigovať motoristov priamo na čerpaciu stanicu Shell. Keďže motoristi majú v rôznych častiach dňa odlišné potreby, prispôsobili sa tomu aj bannery.

Ambasádorským projektom sme pre klienta Volkswagen za pol roka doručili kumulovaný zásah 7 mil. používateľov, získali takmer 10k fanúšikov na Instagrame a predali minimálne 15 áut!

Pri plánovaní kampane na zimné pneumatiky sme riešili problém, ako správne identifikovať cieľovú skupinu, pre ktorú bude ponuka klienta relevantná.

V spolupráci s mladou slovenskou speváčkou Simou sme pre značku Always Platinum vytvorili jedinečné hudobné video, ktoré búralo bariéry o tabuizovanej téme.