Ak sa zaujímate o obsah zo sveta auto-moto, určite vám neunikol projekt nášho klienta Volkswagen v ktorom bolo bašou úlohou design nového Volkswagen blogu.
Oral-B na jar uvádzala na náš trh novú zubnú pastu zameranú na ochranu ďasien. Pastu chcel klient predstaviť ľudsky a uveriteľne – pomocou influencerov.
Taktické kampane často kombinujú veľké množstvo rozličných informácií, obzvlásť pri ponukách automobiliek. Pre ponuku špeciálnych bonusov SEAT sme preto navrhli atypickú komunikáciu v TV.
Vybrané čerpacie stanice Shell ponúkajú možnosť nákupu základných čerstvých potravín, o čom mnohí motoristi nevedia. Kampaňou sme tento kútik neštandardne predstavili, a zároveň motivovali ľudí k návšteve.
Jeden z najdôležitejších touchpointov klienta Shell je Waze, ktorý môže navigovať motoristov priamo na čerpaciu stanicu Shell. Keďže motoristi majú v rôznych častiach dňa odlišné potreby, prispôsobili sa tomu aj bannery.
Ambasádorským projektom sme pre klienta Volkswagen za pol roka doručili kumulovaný zásah 7 mil. používateľov, získali takmer 10k fanúšikov na Instagrame a predali minimálne 15 áut!
V spolupráci s mladou slovenskou speváčkou Simou sme pre značku Always Platinum vytvorili jedinečné hudobné video, ktoré búralo bariéry o tabuizovanej téme.