Naše práce

Naše úspešné riešenia

Vybrané čerpacie stanice Shell ponúkajú možnosť nákupu základných čerstvých potravín, o čom mnohí motoristi nevedia. Kampaňou sme tento kútik neštandardne predstavili, a zároveň motivovali ľudí k návšteve.

Jeden z najdôležitejších touchpointov klienta Shell je Waze, ktorý môže navigovať motoristov priamo na čerpaciu stanicu Shell. Keďže motoristi majú v rôznych častiach dňa odlišné potreby, prispôsobili sa tomu aj bannery.

Ambasádorským projektom sme pre klienta Volkswagen za pol roka doručili kumulovaný zásah 7 mil. používateľov, získali takmer 10k fanúšikov na Instagrame a predali minimálne 15 áut!

Pri plánovaní kampane na zimné pneumatiky sme riešili problém, ako správne identifikovať cieľovú skupinu, pre ktorú bude ponuka klienta relevantná.

V spolupráci s mladou slovenskou speváčkou Simou sme pre značku Always Platinum vytvorili jedinečné hudobné video, ktoré búralo bariéry o tabuizovanej téme.