Naše práce

P&G: Oral-B influencerská kampaň

Oral-B na jar uvádzala na náš trh novú zubnú pastu zameranú na ochranu ďasien. Pastu chcel klient predstaviť ľudsky a uveriteľne – pomocou influencerov.

  • Strategy
  • Influencer Marketing
  • Project Management

Za obdobie kampane bolo vytvorených 88 jedinečných príspevkov s viac ako 2,5 miliónmi organických impresií.

Riešenie

Do kampane sme aj vďaka Influence Power Index vybrali 15 influencerov, ktorí spĺňali vopred stanové kritériá – žijú aktívny a zdravý život, záleží im na tom, ako sa o seba starajú a niektorí naopak majú deti, pre ktoré vyberajú len to najlepšie. Influencerov sme si rozdelili na 3 hlavné skupiny:

  1. influenceri s vysokým zásahom pre šírenie povedomia medzi čo najväčšou skupinou zákazníkov,
  2. influenceri s aktívnym a zdravým životným štýlom a vysoko angažovanou cieľovou skupinou,
  3. mamičky a doktorky, ktoré komunikácii dodávajú dôveryhodnosť.

Každý z influencerov sa držal nevyhnutných míľnikov, no napriek tomu mali pri tvorbe obsahu úplne voľnú ruku. Presne tak, ako to majú ich fanúšikovia najradšej.

Výsledky

Na Slovensku tak vznikla jedna z najväčších influencerských kampaní, kde počas 2 mesiacov vytvorilo 15 influencerov 88 jedinečných kusov obsahu s viac ako 2,5 miliónmi čisto organických impresií.

Vytvorili sme tak skvelé povedomie o produkte a výbornú základňu pre rast značky Oral-B (nielen) v online prostredí.