Naše práce

P&G: Sima x Always Platinum

V spolupráci s mladou slovenskou speváčkou Simou sme pre značku Always Platinum vytvorili jedinečné hudobné video, ktoré búralo bariéry o tabuizovanej téme. Výsledkom bol násobný medziročnáý rast predajov klienta. 

  • Influencer marketing
  • Project management
  • Strategy
  • Campaign

Túto pesničku počúvam vždy keď mám svoje dni 😂

Sandra S., Youtube

Riešenie

Ženská menštruácia a vložky sú citlivou témou, o ktorej ženy, najmä tie mladé diskutujú verejne veľmi zriedka. Produkt a posolstvo kampane sme však podali spôsobom a jazykom, ktorý je pre mladé dievčatá a ženy prirodzený, vďaka čomu sme tabu tému odľahčili a vytvorili z nej na pár týždňov “hot topic”. Dievčatá video sledovali, zdieľali, v komentároch pod videom komentovali, diskutovali a dokonca zdieľali svoje zážitky a pocity. Niečo, čo je v tomto segmente nevídané.

 

Video od Simy dosiahlo viac ako 770 tisíc organických pozretí a 670 komentárov, navyše bolo viac ako 2 týždne v YouTube trendoch, počas ktorých sa dostalo až na 2. miesto. Súčasťou spolupráce bola aj súťaž na Instagrame, Live stream a niekoľko postov. Celkovo sme v influencerskej kampani dosiahli viac ako 2 milióny organických impresií a 3 000 pozitívnych reakcií v komentároch.

 

Medzi nimi nás followeri žiadali, aby sme ju použili ako reklamu do televízie, postupne sa stala akousi dievčenskou hymnou, dosiahla vyše milióna videní a stále rastie.

Výsledky

Úspech si všimli aj slovenské médiá a portály, ktoré o spolupráci písali bez akejkoľvek mediálnej podpory.

 

Kampaň mala reálny dopad aj na predaje Always Platinum, ktoré sa v čase kampane znásobili. Ukázali sme tak, že aj o citlivej téme sa na sociálnych sieťach dá diskutovať, ak ju odprezentujeme jazykom blízkym cieľovej skupine a to, že správne nastavená influencerská kampaň môže mať dopad aj na reálne predaje značky.