Ženská menštruácia a vložky sú citlivou témou, o ktorej ženy, najmä tie mladé diskutujú verejne veľmi zriedka. Produkt a posolstvo kampane sme však podali spôsobom a jazykom, ktorý je pre mladé dievčatá a ženy prirodzený, vďaka čomu sme tabu tému odľahčili a vytvorili z nej na pár týždňov “hot topic”. Dievčatá video sledovali, zdieľali, v komentároch pod videom komentovali, diskutovali a dokonca zdieľali svoje zážitky a pocity. Niečo, čo je v tomto segmente nevídané.
Video od Simy dosiahlo viac ako 770 tisíc organických pozretí a 670 komentárov, navyše bolo viac ako 2 týždne v YouTube trendoch, počas ktorých sa dostalo až na 2. miesto. Súčasťou spolupráce bola aj súťaž na Instagrame, Live stream a niekoľko postov. Celkovo sme v influencerskej kampani dosiahli viac ako 2 milióny organických impresií a 3 000 pozitívnych reakcií v komentároch.
Medzi nimi nás followeri žiadali, aby sme ju použili ako reklamu do televízie, postupne sa stala akousi dievčenskou hymnou, dosiahla vyše milióna videní a stále rastie.