Naše práce

Shell: Virtuálna prehliadka kútika s potravinami na každý deň

Vybrané čerpacie stanice Shell ponúkajú možnosť nákupu základných čerstvých potravín, o čom mnohí motoristi nevedia. Kampaňou sme tento kútik neštandardne predstavili, a zároveň motivovali ľudí k návšteve.

  • ideation
  • project management
  • content production & distribution
foto-7

Až 5% účastníkov virtuálnej prehliadky, ktorí sa zapojili do súťaže, následne reálne navštívili čerpaciu stanicu.

Riešenie

Sieť čerpacích staníc Shell postupne rekonštruuje svoje čerpacie stanice a primárne v mestských čerpacích staniciach zriaďuje kútik s čerstvými potravinami na každý deň. Klienti tak majú možnosť, napríklad po ceste z práce, nakúpiť si popri tankovaní aj základné potraviny.

Je to jeden z benefitov siete čerpacích staníc Shell, a keďže mnoho ľudí o tejto možnosti nevie, hľadali sme možnosti, ako ho ľuďom predstaviť a pritiahnuť ich priamo na predajňu.

Rozhodli sme sa tento kútik s čerstvými potravinami predstaviť tak, že sme ho rovno ukázali. Pomocou technológie GV360 sme nafotili čerpaciu stanicu a vytvorili jej virtuálnu prehliadku. Aby sme ľudí motivovali si čerpačku prezrieť, spojili sme kampaň so súťažou. 

Návštevníci microsite mali za úlohu označiť 3 produkty, ktoré sa na čerpacej stanici Shell nachádzajú. Išlo pritom o produkty, ktoré boli vo virtuálnej prehliadke označené.

Traffic na súťažnú microsite sme podporili interaktívnymi desktop a mobile interscroller bannermi, ktoré sme vytvorili súčasne s 360° prehliadkou. Bannery sme nasadili na slovenských weboch aktuality.sk, hnonline.sk a na sociálnej sieti Facebook.

Výsledky

Virtuálnu prehliadku absolvovalo a do súťaže sa zapojilo takmer 8000 účastníkov. Čo je najpodstatnejšie, odmerali sme aj návratnosť kampane. Všetkým účastníkom sme ako poďakovanie za zapojenie do súťaže poslali voucher, s ktorým si mohli na čerpacej stanici kúpiť kávu iba za 0,50€ s časovo obmedzenou platnosťou. Až 5% účastníkov súťaže ČS Shell navštívilo a voucher využilo.