Naše práce

Volkswagen: Ambasádorský projekt

Vďaka dôkladnému výberu influencerov s pomocou IPI a exekúcii obsahu naprieč platformami sme pre klienta ambasádorským projektom za pol roka doručili kumulovaný zásah 7 mil. používateľov, získali takmer 10k fanúšikov na Instagrame a predali minimálne 15 áut!

Náš ambasádorský projekt na značke Volkswagen hodnotíme veľmi pozitívne. V projekte sme dosiahli výborné výsledky a aj vďaka nim sme sa rozhodli pokračovať ďalej!

Marek Chovanec, Volkswagen Marketing  / PR Manager

Výber influencerov

Dali sme koniec výberu influencerov na základe pocitov a intuície! My ich vyberáme na základe dát z Influence Power Indexu, nášho vlastného prieskumu top slovenských influencerov, ktorý sme zrealizovali so sesterskými agentúrami GroupM na vzorke 7500 respondentov! Ten nám hovorí ako influenceri ovplyvňujú nákupné správanie followerov, či sa influencer k značke hodí a ďalšie zaujímavé veci.

Riešenie

S klientom Volkswagen sme vybrali piatich ambasádorov, tak, aby sme značku priblížili rôznym cieľovým skupinám, ktoré dajú na odporučenie svojich známych či obľúbených osobností. Vďaka IPI sme zistili kto sa ako hodí k hodnotám značky, či ich poznajú zvolené cieľové skupiny, ktorých vnímanie chceme zmeniť, či a ako ich dokážu ovplyvniť.

 

Aj na samotnej spolupráci sme si dali záležať! Okrem vlastného obsahu ktorý tvorili influenceri, sme spoločne robili take-overy, ktorými sme aktivovali fanúšikov priamo na Instagrame, zároveň sme vytvorili obsah aj pre Youtube, blog a podporili ho aj na Facebooku a predstavili im technológie v reálnom živote.

Výsledky

Získali sme tak 10 tisíc nových fanúšikov a Volkswagen sa na instagrame stal auto-moto dvojkou s aktuálnym počtom followerov takmer 13 tisíc. Vďaka dôkladnému výberu a exekúcii obsahu sme pre klienta ambasádorským projektom doručili kumulovaný zásah 7 mil. a predali minimálne 15 áut! 

Vyjadrenie klienta hovorí za seba:

„Náš ambasádorský projekt na značke Volkswagen hodnotíme veľmi pozitívne. Na začiatku sme mali predstavu o tom, koho by sme radi k spolupráci oslovili, kto akoby spĺňal našu predstavu o pravom ambasádorovi značky. Po niekoľkých stretnutiach s MediaCom, analýze dát IPI a ich návrhu sme sa rozhodli zveriť naplno ich návrhu a neľutujeme.  V projekte sme dosiahli výborné výsledky a aj vďaka nim, sme sa rozhodli pokračovať ďalej!“.